Aktuálně

TABULKA „SROVNÁVACÍ SESTAVENÍ PARCEL“ PRO PŘIZNÁMÍ K DANI Z NEMOVITÝCH VĚCÍ

V níže uvedeném dokumentu je k dispozici tabulka „Srovnávací sestavení parcel“. V této tabulce lze dohledat podle čísla listu vlastnictví nové výměry parcel v Osové Bítýšce pro PŘIZNÁNÍ K DANI Z NEMOVITÝCH VĚCÍ.

pdfSrovnávací sestavení parcel Osová Bítýška

INFORMAČNÍ LETÁK MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ

Jak probíhá očkování a jak se k němu přihlásit?

Faze1A jak-se-objednat-na-ockovani

Faze1A jak-se-objednat-na-ockovani s2

ODHRNOVÁNÍ SNĚHU

Žádáme občany, aby z důvodu odhrnování sněhu v maximální míře využívali pro parkování svých vozidel prostory mimo komunikace. Děkujeme.

INFORMACE MUDR. ANNY ŠVEHLOVÉ

Paní MUDr. Švehlová oznamuje, že v pátek 15. 1. 2021 bude z provozních důvodů ordinovat pouze od 8:00 do 11:00 hodin.

INFORMACE A NOVINKY Z CENTRA PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ, PRACOVIŠTĚ ŽĎÁR NAD SÁZAVOU

  1. Z důvodu vážné epidemiologické situace máme do konce ledna otevřeno pro klienty v tyto dny: Pondělí: 7:30 – 12:00, 13:00 – 17:00, Středa: 7:30 – 12:00, 13:00 – 17:00, v ostatních dnech mohou klienti volat na služební mobil: 605 353 612
  2. Poskytujeme půjčovnu kompenzačních a rehabilitačních pomůcek
  3. Naše Centrum je distribučním místem Euroklíčů k WC. S klientem sepíšeme smlouvu a zdarma mu dáme Euroklíč.
  4. Pro naše klienty zdarma nabízíme právnickou poradnu. V roce 2021 bude paní doktorka poskytovat právnické služby v tyto dny (11. 1., 8. 2., 8. 3.,12. 4.,10. 5.,7. 6.,12. 7.,9. 8.,6. 9.,11. 10.,8. 11.,6. 12.). Je potřeba se předem telefonicky objednat v našem Centru.
  5. Nabízíme našim klientům zdarma služby psychologické poradny pro dospělé a pedagogicko-psychologické poradny pro děti. Termín a kontakt na našeho psychologa dostanou klienti u nás v Centru.
  6. Nadále poskytujeme poradenské služby (např. předáme informace o získání příspěvku na péči, průkazu ZTP, příspěvku na mobilitu aj.)

Klienti si u nás mohou zapůjčit za poplatek kompenzační pomůcky: schodolez, invalidní vozík, různé druhy chodítek, toaletní židle, nástavce na WC. Nově zapůjčujeme i polohovací postel s matrací. S klientem sepíšeme  smlouvu o zapůjčení pomůcky, klient si může pomůcku hned odvézt domů. Poplatek za zapůjčení pomůcky se liší dle pořizovací ceny pomůcky (např. chodítko: 8Kč/den, inv.vozík: 15 Kč/den, schodolez: 20 Kč/den, polohovací postel 30 Kč/den). Klientům poradíme i  s výběrem pomůcky, předáme katalog firmy zabývající se distribucí těchto pomůcek.

KONTAKTY:

Centrum pro zdravotně postižené kraje Vysočina, o.p.s. Vrchlického 2497/57, 586 01 Jihlava

pracoviště:  Žďár nad Sázavou, Komenského 1, 591 01 Žďár nad Sázavou  

Telefon/FAX: 566 625 703, 605 353 612

TŘI KRÁLOVÉ PŘIJDOU ONLINE

S ohledem na vývoj epidemiologické situace v České republice bylo zrušeno kontaktní koledování v ulicích měst a obcí během Tříkrálové sbírky 2021.    

Přispívat do Tříkrálové sbírky můžete bezpečně:

  •         bankovním převodem na sbírkový účet 66008822/0800, variabilní symbol: 77706800 
  •         pomocí online kasičky na www.trikralovasbirka.cz s uvedením názvu obce, Oblastní charity Žďár nad Sázavou nebo PSČ
  •         QR platbou
  •         do kasiček umístěných na obecním úřadě, v kostele sv. Jakuba, v květince p. Bahenské, v lékárně Osová Bítýška a v prodejně COOP Záblatí

Více informací na https://zdar.charita.cz/podporte-nase-sluzby/trikralova-sbirka/ nebo www.trikralovasbirka.cz. Na těchto stránkách jsou umístěné podstatné informace k letošní mimořádné sbírce (aktuality, tiskové zprávy, odkazy na on-line akce, koledování…) 

Banner - web ts 2021

TKS letáček ONLINE

NABÍDKA PRÁCE: ARCHITEKT - URBANISTA

Tajemník Městského úřadu Velké Meziříčí vyhlašuje veřejnou výzvu na pozici architekt – urbanista.

Inzerat VM

V RUDĚ BUDOU V ZÁŘÍ OTVÍRAT MATEŘSKOU ŠKOLU / NABÍDKA PRÁCE

Od poloviny března 2020 začaly probíhat stavební práce v základní škole a vestavbě mateřské školy. Budova školy prošla kompletní rekonstrukcí,obsahující novou střechu, výměnu oken a zateplení budovy včetně systému nuceného větrání s rekuperací. Součástí projektu byla i vestavba mateřské školy, která dlouhou dobu v obci chyběla. Bude mít jednu smíšenou třídu pro děti od 3 do 6 let  o celkové kapacitě 20 dětí. Realizace byla projektována jako novostavba dle současných hygienických a stavebních norem. Součástí budovy je nově zřízená a vybavená kuchyň se školní jídelnou. Provoz mateřské školy bude zahájen 1. září 2021. Termín zápisu dětí plánujeme na květen 2021. Rodiče budou včas informováni na našich stránkách školy: www.zs-ruda.cz

Mateřská škola hledá učitele/učitelku

Popis pracovní nabídky - učitel/učitelka:

  •        Pracoviště: Základní škola a mateřská škola Ruda, příspěvková organizace, Ruda 58, 594 01 Velké Meziříčí
  •        Splnění kvalifikačních předpokladů dle zákona 563/2004 Sb. v platném znění. Bezúhonnost (uchazeč doloží při výběrovém řízení).
  •        Úvazek: celý 1,0. Předpokládaný nástup do zaměstnání je 25. 8. 2021.
  •        Pracoviště: Základní škola a mateřská škola Ruda, příspěvková organizace, Ruda 58, 594 01 Velké Meziříčí
  •        Náplň práce: sestavování jídelníčku, normování pokrmů, vedení skladu, příprava a výdej pokrmů
  •        Očekáváme: samostatnost, nadšení a chuť vařit, práce na PC, kladný vztah k dětem
  •        Nabízíme: jednosměnný provoz s pevnou pracovní dobou od 6.00 hod. do 14.30 hod.
  •        Nástup do zaměstnání je 30. 8. 2021

Pokud máte zájem o toto pracovní místo, zašlete prosím, svůj aktuální strukturovaný životopis e-mailem na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 28.1. 2021. K výběrovému řízení (pohovoru) budete vyzváni.

Pro provoz kuchyně hledáme kuchaře/kuchařku

Popis pracovní nabídky – kuchařka:

  •        Pracoviště: Základní škola a mateřská škola Ruda, příspěvková organizace, Ruda 58, 594 01 Velké Meziříčí
  •        Náplň práce: sestavování jídelníčku, normování pokrmů, vedení skladu, příprava a výdej pokrmů
  •        Očekáváme: samostatnost, nadšení a chuť vařit, práce na PC, kladný vztah k dětem
  •        Nabízíme: jednosměnný provoz s pevnou pracovní dobou od 6.00 hod. do 14.30 hod.
  •        Nástup do zaměstnání je 30. 8. 2021

V případě, že vás tato pozice zaujala, zašlete nám váš životopis e-mailem na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  nebo se s námi spojte telefonicky:565 555 104 do 28.1. 2021.

Těšíme se na posilu našeho týmu.

foto škola 2020

KASIČKY TŘÍKRÁLOVÉ SBÍRKY 2021

Tříkrálový asistent umístil na obecním úřadě, v kostele sv. Jakuba, v květince p. Bahenské, v lékárně Osová Bítýška a v prodejně COOP Záblatí kasičky Tříkrálové sbírky 2021, do kterých můžete přispívat.

Finanční příspěvek lze poslat také na Tříkrálový účet 66008822/0800, variabilní symbol: 77706800.

sbírka

ÚŘEDNÍ HODINY OBECNÍHO ÚŘADU PO DOBU NOUZOVÉHO STAVU

Úřední hodiny obecního úřadu po dobu nouzového stavu: 

Pondělí: 8:00 – 13:00

Středa: 12:00 – 17:00

RESPEKTOVÁNÍ VYHLÁŠKY O PYROTECHNICE

Připomínáme občanům a majitelům psů, že vyhláškou obce Osová Bítýška je povoleno užívání ohňostroje a zábavní pyrotechniky pouze na Silvestra, tedy 31. 12. Žádáme všechny o respektování vyhlášky a tolerantní a ohleduplné chování vůči ostatním obyvatelům, jejich dětem a zvířatům, a to nejen na Silvestra, ale i v jiných dnech.

LÉKÁRNA U ALEXANDRA INFORMUJE

Lékárna U Alexandra Osová Bítýška oznamuje, že bude z provozních důvodů v pondělí 4. 1. 2021 uzavřena.